فروشگاه‌های زنجیره‌ای عمده‌فروشی کالا بعلاوه یک

Wholesale Chain Store

فروشگاه های زنجیره ای عمده فروشی کالا "بعلاوه یک" میخواهد ضمن پرکردن خلا فروشگاه های هوشمند و دانش بنیان عمده فروشی در ایران و حمایت از تولید ملی به مشتریان کالای با کیفیت را همراه با یک سرویس دهی خوب با مناسبترین قیمت ارائه کند. ما شرط لازم برای رشد پایدار را در ایجاد ارزش افزوده برای مشتری میدایم و برای ارائه قیمت بهینه بر روی کانون های تغییر، رشد، بهبود، گسترش و نوآوری تاکید میکنیم و نیاز و انتظارات مشتری نقطه شروع همه ملاحظات استراتژیک ما است. لذا فرهنگ اجتماعی در همه نقاط مختلف کشور، پشتیبانی تامین کنندگان داخلی و محلی مورد توجه خاص فروشگاه های کالا "بعلاوه یک" خواهد بود، با اینکه میدانیم راه دشواری را باید برویم، اما مصمم هستیم در کیفیت زندگی ملت بزرگ ایران تاثیرگذار باشیم.

شاخص ها

* ایجاد شبکه توزیع دانش بنیان با تجربه جهانی
* تمرکز در لایه های کسب و کار
* تجارت الکترونیک

* ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب
* حمایت از قدرت خرید مشتری
* همکاری با تولیدکنندگان برای استانداردسازی کالا

* اعتلای تولید ملی و حذف واسطه گری


مقیاس اقتصادی

اهداف و ارزشها

*ارتقا با تکیه بر عوامل داخلی
*شناسایی و رشد استعدادها
*مطرح بودن به عنوان الگوی کارکنان
*آموزش مستمر

*گشایش فروشگاههای جدید
*استفاده از تبلیغات الکترونیک
*پرهیز از تبلیغات پرهزینه
*تکیه بر فروش غیر حضوری
*جمع آوری منابع مالی از بازار سرمایه

*رعایت حقوق مصرف کننده
*اخلاق مداری حرفه ای
*رعایت حقوق همکاران و سهامداران

*جذب افراد علاقه مند و متخصص
*حمایت از کارکنان و رعایت حقوق آنها و خانواده هایشان
*پیشنهاد شغلی و تخصیص پست های سازمانی بر اساس تخصص و تجارب افراد
*ایجاد اتاق های فکر و طوفان های ذهنی با مشارکت کارکنان
*ارتقای سطح کیفی آموزش کارکنان از طریق ارئه آموزش های

تحلیل استراتژیک (SWOT)

فرصتها

* اولین فروشگاه دانش بنیان عمده فروشی در کشور
* قابل گسترش در کشورهای همجوار

تهدیدها

* رقبای غیراستاندارد
* کپی برداری
* نرخ بالای مالیات

نقاط قوت

* تکیه برقیمت رقابتی
* ارائه محصول با کیفیت و استاندارد
* دسترسی مناسب شهروندان

نقاط ضعف

* غالب بودن واسطه گری
* سنتی بودن ساختارهای توزیع

مدل کسب و کار

عوامل موفقیت

*بسته بندی فله ای
*سفارشات با حجم بالا
*خدمات ویژه به مشتریان وفادار
*ایجاد فروشگاه در قالب انبارهای بزرگ

سایر خدمات

*ارائه خدمات داروخانه
*ارائه خدمات لیزینگ
*ارائه خدمات بیمه
*ارائه خدمات گردشگری
*ارائه خدمات بینایی و شنوایی
*ارائه خدمات بازیافت

مشتریان

*خانوار
*خرده فروشان

ضرورت ایجاد

فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای عمده فروشی در بسیاری از کشورها نقش چشمگیری در شبکه توزیع کالا دارند همچنین به لحاظ سهم پررنگ آنها در شفاف سازی فرآیند قیمت گذاری، کاهش قیمت تمام شده کالا، کوتاه شدن مسیر تولید تا مصرف کننده، استاندارسازی سلامت کالا، افزایش درآمدهای حاصل از فروش و مهمتر از همه افزایش قدرت خرید مشتریان مورد توجه دولت ها و بخش خصوصی قرار گرفته است. همچنین در این فروشگاه ها چون بهره گیری از فن آوری یک اصل است در به کارگیری نیروهای متخصص، کاهش هزینه ها و ارتقای سطح فرهنگ مصرف کننده نیز اثر گذار هستند.

درایران به ازای حدود هر 40نفر یک واحد صنفی توزیع کننده به جز مراکز پخش وجود دارد یعنی حدود یک میلیون هشتصدهزار واحد فروشگاهی که غالبا به صورت سنتی اداره می شود و کالای خود را از طریق واسطه تامین می کنند روشی که هزینه واسطه گری را گاهی تا صد در صد نسبت به قیمت تمام شده محصول افزایش می دهد از طرفی صدها میلیارد ریال سرمایه پنهان در سر قفلی و خرید این فروشگاه ها نهفته است که هزینه سربار کالا را بالا می برد ولی با ایجاد فروشگاههای زنجیره ای عمده فروشی در محل های مناسب و اراضی ارزان قیمت، این هزینه سربار کاهش یافته و در واقع کالا ارزان تر به مصرف کننده نهایی خواهد رسید و سرمایه ثابت در توزیع نیز به سمت تولید قابل مدیریت است.

درباره ما

معرفی شرکت فروشگاه های زنجیره ای کالا بعلاوه یک
مجموعه فروشگاه های زنجیره ای کالا بعلاوه یک به منظور دسترسی به یک نظام کارآمد توزیع در راستای برقراری رونق واقعی در بخش تولید و افزایش رضایت مصرف کنندگان به ثبت رسیده است.